Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Klassdag i Hellas

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade en över förväntan bra dag idag med klassen. Bestämde förra veckan att vi skulle till Hellas (typ ett badställe med mera i Nacka) så vi möttes upp i bildsalen idag och gick sedan tillsammans till tunnelbanan där vi åkte till Slussen för att byta till buss där ifrån. Men när vi skulle på bussen var det så mycket folk där att de var svårt för hela klassen att ta sig på. Men när bussen åker tror vi väl att alla kommit på liksom, där trodde vi dock fel för utanför bussen kvar på trottoaren stod våra två lärare och två andra från vår klass.
Till en början blev vi alla rätt stressade såklart och ba "vad gör vi nu?". Men vi pratade med de och det visade sig att nästa buss gick bara tio minuter senare så när vi hoppat av vid Hellas gården kom de rätt snart efter men det var en rätt udda upplevelse. Dagen som följde sedan var full av skratt, flummiga konversationer, flera som badade (hade inga badkläder med mig själv och var så ledsen över det hela dagen typ), upptäckten av ett nakenbad som var tomt som tur var och bara extremt skön bonding med klassen som alltid. Känns så konstigt att lämna alla i tio veckor om två dagar, extremt blandade känslor kring skolavslutningen måste jag säga.
Puss och Kram! ♥
Tre bilder från dagen haha :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design