Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Moms night out

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
 Allyson lever familjelivet hon alltid drömt om med en underbar man som älskar henne, tre barn och ett stort mysigt hus, men hon är inte lycklig. Istället lever hon med stress upp över öronen och ha fler sammanbrott under en vecka än hon haft det senaste året. Så hon tar tag i sin bästa vän Izzy och deras väninna Sondra från kyrkan och ser till att ordna en moms night out. Helt utan barn på en mysig restaurang. Vad kan möjligtvis gå fel? Allt är svaret.
Under deras kväll händer allt från att deras bordsreservation på den jättefancy restaurangen är till fel dag, de blir av med bilen, männen som ska passa barnen hamnar på sjukhuset med fler än en skada, de blir jagade av både ett motorcykelgäng och polisen och sen eskalerar allt bara iväg till det ena sjuka efter den andra. Måste säga att den här filmen var en extrem positiv överraskning och den var förvånansvärt djup. Absolut en film som måste ses som ger än ton av skratt och många kloka tankar.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design