Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
 
Är så tacksam mot Adam för att han tipsade mig om den här låten, favoriten nummer 1!!!!
 
 
Värsta pepp låten är det här och dessutom är killen i videon sjukt snygg haha
 
 
Aldrig hört hennes namn förut men shit vad bra den här låten är hoppas på fler
 
 
Åh bästa Joelle släppte sin nya låt förra veckan och det är precis sånna här låtar jag gillar! #sträcklyssnat
 
 
Extrema kräkreflexer i början av den här videon och vill hoppa in och slå den där killen varje gång jag se videon så har börjat hoppa över det (spola fram till 1.05 om i vill missa det) Men låten är så bra så tog med den ändå :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design