Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Servitörer på balen

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu gör vi inget annat än att vänta ut tiden i skolan typ. Idag hade jag tillexempel gympa, engelska som blev mentorstid, fem minuters slöjd innan jag och Wille sprang iväg på terminens sista elevråd, lunch, en halvtimmes mattelektion och sen fix inför niornas bal resten av dagen. Känns verkligen så onödigt att vara i skolan nu de sista dagarna typ men ska ha någon form av "klassdagar" måndag och tisdag eller om det var städning på tisdag, lite osäker, och sedan ha skolavslutning på onsdagen. Så är ju verkligen inget kvar nu vilket känns sjukt konstigt. 
Hade en sjukt grym kväll ikväll i alla fall. Har säkert skrivit lite om att jag skulle servera på niornas bal ikväll tidigare i veckan och som sagt hände allt det idag. På plats från åttan som servitörer fanns jag, Tilda O, Vera, Jonte, Erik, Wille, Louise och Nicole. Vi hade verkligen sjukt kul tillsammans och jobbade bra och så tycker jag i alla fall, var dessutom så kul att se hur alla kom klädda och hur de uppförde sig. Hur vissa par kom med matchande outfits där tillexempel tjejens klänningstyg hade samma färg som rosen i killens kavaj osv. Vissa par var så söta att man dog medan andra gick i stora kompis gäng bara. Längtar verkligen så mycket till vår bal och det är sjukt att tänka att det bara är ett år kvar, det vi gått och väntat på sedan sexårs sker om ett år! Kan knappt föreställa mig hur niorna måste känna nu liksom när de har det gjort. Säker en väldans massa blandade känslor.
Puss och Kram!♥
 Två bilder på från när vi dukade ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design