Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skön söndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Haft en rätt lugn dag idag. Vaknade sent och hade svårt att komma igång ordentligt, så jag låg i soffan ett bra tag och kollade på olika Youtube klipp från Clevver News och Clevver Style och skrattade högt flera gånger. Fumlade bort mig bland en massa klipp och märkte väl inte riktigt hur tiden gick för helt plötsligt kom mamma, Märta och Märtas kompis hem från en fotbolls match och skulle fika. Så åt rabarberpaj med de (standard i vår familj) och hade det allmänt mysigt.
Efter fikat ringde Buster mig och kollade om jag kunde träffas så jag mötte honom uppe vid skolan. Stod och spelade basket ett tag och pratade lite om allt möjligt typ. Var så sjukt längesen vi träffades så behövs verkligen bara köras en genomgång av allt som hänt när man väl ses. Efter ett tag där i alla fall gick vi iväg till ICA oh köpte den nya Loka med hallon och lakritsskallar och den var riktigt god, absolut över förväntan. Så tog med oss våra drickor och gick hem till honom. Väl där pratade vi ännu mer, han spelade gitarr och gjorde mig speachless as usual och efter ett par timmar behövde jag gå hem. Har kort sagt varit en väldigt skön söndag och är taggad på veckan nu.
Puss och Kram! ♥
Loka ^_^
 Lyckan när han hitta någon lägereld han fått som liten
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design