Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tågproblem

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag och Malte skulle begett oss till mormor och morfar idag vid kvart i fyra. Så vi åkte in till Central stationen i tid, köpte saker att ha med oss på tåget och ställde oss för att kolla vilket spår vi skulle till. Men då står det en framflyttad tid på tavlan och medelanden i högtalarna skickas ut om att ett elfel och en olycka inträffat så att inget tåg tar sig varken in eller ut från Centralen.
En timme efter att vårt tåg skulle ha lämnat stationen satt vi ombord, men inte på det tåg vi skulle då det blev inställt totalt utan förvarning utan vi hamnade på ett annat som skulle till samma destination. Var verkligen helt och hållet kaos på Centralen då allas tåg var framflyttade eller inställda och tåget som åkte precis innan vårat till samma destination var proppfullt. Väl framme i Eskilstuna i alla fall tog morfar emot oss och sen åkte vi direkt till hans syster och hennes man där vi hjälpte att bygga ihop ett party tält inför systerns mans 75 års fest imorrn och midsommarfirandet vi ska ha oss de på fredag. Gick rätt snabbt att få ihop det oh när vi var klara åkte vi hem hit där mormor gjort pizza. Så känns inget annat än mysigt att vara här nu :)
Puss och Kram! 
 Två snapchats från dagen...




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design