Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tillbaka till Stockholm

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte hem idag vid klockan tolv. Gick jättelätt att ta sig hem, tåget var i tid och det rullade på hela vägen. Jag satt och lyssnade på musik hela vägen så det gick rätt snabbt dessutom. Kom fram till ett soligt Stockholm där pappa hämtade upp oss. Åkte sedan direkt hem och kramade på familjen och så, åt lite lunch och sen åkte mamma och pappa iväg för att kolla grejer till köket så jag och Malte blev väl någon sorts barnvakter till Märta och hennes kompis.
Låg ute och solade ett tag då och njöt av solen till max, men shit vad varmt det var. När jag legat ute i solen ett bra tag och kände hur jag började koka upp inombords gick jag ner och tog en snabb dusch för att bli av med all solkräm. Kort efter det träffades jag och Tove upp en snabbis, hon, Jossan och Tilda O åker iväg till Italien imorgon med sin konfa men hon var den enda som hade packat klart i princip. Blev verkligen bara en snabbis men kändes bra att vi hann träffas innan de åker. Blir så långa perioder ifrån varandra annars.
Puss och Kram!
 Blir en gammal bild på grund av bildbrist från idag



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design