Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Värme äntligen

Skrivet:    ·  Allmänt
Sitter hemma i soffan nu igen i ett lite halvmulet Stockholm. När jag och pappa lämnade mormor och morfar var det strålande sol med enstaka moln men när vi kört en bit kom vi in i värsta regnvädret som höll i sig rätt länge. Här verkar det i alla fall inte ha regnat så det är ju alltid nåt. Är dock lite halvglad över att vara hemma redan, känns som att det blev en alldeles för kort vända hos mormor och morfar. Malte och Märta stannade kvar, mamma åkte till Gotland redan imorse och då både jag och pappa ska jobba imorgon var vi tvungna att åka nu ikväll.
Var jättevarmt hela dagen så efter att jag ätit låg jag ute och solade på stora trappen ett bra tag innan resten av gänget kom tillbaka från någon promenad de hade varit på. Då packade vi ihop badkläder och handdukar och gick ner till sjön. Var hur skönt som helst i vattnet verkligen och jag låg i och simmade rätt länge vilket var superhärligt. Efter en stund där nere fick vi besök av mormors syster Eva, hennes man Mats, deras dotter Lovisa, hennes kille Björn och deras son, min syssling, Henry. Fikade med de och myste lite med plutten innan de åkte vidare. Resterande delen av dagen gick åt en promenad och sen rätt snart kom pappa med Malte från Örebro och då åkte jag och han hem. Så det blev en väldigt mysig sista dag på landet.
Puss och Kram! ♥
Bakade en rabarberpaj innan de kom som blev himla god faktiskt
Asså hur söt är han inte ^_^
Tog en lite poetisk bild bakom lagården, favoritplatsen hos mormor och morfar 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design