Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Att inte ha kontroll

Skrivet:    ·  Allmänt, Quotes, Djupa texter
Har sprungit runt hela eftermiddagen med Tilda och försökt hitta prao vecka sexton men det är fullt eller så tar de inte emot. Börjar få lite små panik nu och det märks betydligt att praoveckorna närmar sig, är inte helt ensamma om att inte hittat något men i princip alla har plats båda veckorna och det är riktigt jobbigt. Jag blir så stressad när det kommer till saker någon annan gör eller ska göra och jag  vet att jag inte kommer göra det eller kan göra det själv. 
Nu menar jag inte att jag går och blir stressad när någon säger att den ska åka till sin mormor i helgen och jag inte får följa med, för varför skulle jag? Utan jag menar till exempel det här med konfirmation som nästan alla i min ålder ska iväg på i sommar och inte jag. Har längtat efter att konfirmera mig (främst för själva lägret dårå) sen jag var liten och hörde berättelser. Men när det väl blev dags hittade jag ingen att gå med och sköt väl undan det lite grand. Vilket gör att nu när det är alldeles för sent så blir jag helt kall varje gång någon pratar om det. Jag känner mig stressad och instängd och vill bara ta mig där ifrån. Lite den känslan får jag angående praten och det är jobbigt på riktigt, kan nog kalla mig själv ett rätt stort kontrollfreak och att inte ha koll på läget gör mig galen.
Puss och Kram!❤️






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design