Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gick runt på Åhléns

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Frida idag efter en extremt lång tid ifrån varandra. Åkte in till stan och gick runt i gallerian ett tag, kollade en del på vårens kläder och fikade på The Frozen Yoghurt Factory där. Sen gick vi bort till H&M och stora Åhléns där vi var ett tag. Gick runt på Åhléns hur länge som helst verkligen och bara pratade, de som jobbade där måste trott att vi var lite knäppa båda två för vi gick varv efter varv på de olika våningarna och åkte upp och ner i rulltrappan en massa gånger. Glömde bort tiden när vi var där och precis innan vi åkte hem var jag så trött i huvudet att jag till och med lyckades kliva på rulltrappan som gick åt fel håll...
Sen jag kom hem har jag i princip bara suttit i soffan och slötittat på barnprogram med Märta. Vet inte varför riktigt, jag sitter mest och irriterar mig på att allt är så glatt och overkligt men men. Har verkligen noll energi och måste läsa typ 100 sidor i boken vi läser i svenska ikväll också, men jag är så trött att jag knappt orkar skriva det här. Extremt glad att det är lov snart och sen två veckors prao, behöver verkligen lite ledigt nu!
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design