Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Jhéne Aiko

Skrivet:    ·  Musik
Om ni missat RnB:s stjärnsskott Jhéne Aiko och har slut på  låtar att lyssna på för tillfället måste ni kolla in hennes låtar här nedan. Jag har lyssnat på hennes co-songs ett tag där hon sjungit med andra större artister och alltid gillat henens sound. Men det var inte förens förra månaden som jag började lyssna mer på henne som egen artist, och shit vad bra hon är! Så lyssna på låtarna nedan :)
 
Den här låten är så skön att bara ha i bakgrunden till allt. Lyssnar alltid på när jag sminkar mig!
 
 
Samma sak med den här, amazing att lyssna på hela tiden och hennes röst är så sjukt bra.
 
 
Älskar alla låtar med min babe Chris och den här låten är bara en i långa rader av låtar jag älskar. Vill dansa varje gång jag hör den här, och trotts att Jhéne bara är co-singer i den här fick den vara med ändå :)
 
 
Den här låten är perfffffff ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design