Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Makeup time

Skrivet:    ·  Allmänt
Vet inte hur länge jag gått runt och lite halvt skämts över att jag har en alldeles för mörk concealer och att den ger mig orangea fläckar på alla ställen i ansiktet jag applicerar den. Har basiclly varit så sen jag började använda concealer i slutet av 2013 typ och dum som jag är har jag inte sett till att få en som passar när det varit dags att byta. Men kände väl någonstans nu att det gått mer än ett år sedan jag började med min orangea concealer-resa och jag har fortfarande inte gjort något åt det.
Tog tag i mig själv idag dock och i samband med att jag och Tilda O åkte in till stan för att leta prao och Becka följde med och gick till Åhléns där jag fick jättebra hjälp! Hon hjälpte mig med en foundation och en mörk rouge så känns bra nu. Dessutom sminkade hon mig på plats där i butiken så har jättehöga förväntningar nu inför när jag ska sminka mig själv men får se hur det går då.... Aa nu har ni fått en uppdatering om mitt spännande liv hoppas det kändes ok att läsa haha :)
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design