Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mycket på en dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Varit en väldigt händelserik dag idag på många olika sätt. Saker som fått mig att bli arg, ledsen, glad och fått mig att börja längta. Bland annat följde Tove med mig till Subway på eftermiddagen där jag såg till att fylla i praolappar för vecka 16 för både mig och Tilda så nu är allt kring praoen avklarat vilket är sjukt skönt. Längtar som attan till det nu asså och vill bara att skolan ska ta slut, påsklovet börja, och sen eventuellt även praoen. Skulle kunna skriva åtta inlägg om dagen om hur taggad jag är men känns som att det skulle bli lite tjatigt :)
Kom nyss hem från dansen också där det gick väldigt bra idag. Tror inte ni förstår hur mycket jag älskar dansen och när koreografin bara sitter där den ska och rörelserna flyter på mår jag som bäst. I de stunderna känner jag mig som mest levade och det är det som gör att jag dansar konstant typ. Älskar att söka upp videos av proffs som dansar och se hur de gör för att få till sina rörelser på vilket sätt de tar sig igenom en koreografi. Började längta efter att se Step Up filmerna nu men får nöja mig med att kolla på alla trailers så länge :/
Puss och Kram!♥
Tb till sommaren då jag inte har några bilder från idag :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design