Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mysfredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har gått runt och varit allmänt glad idag. Dels för att det är fredag och fredagar är den bästa dagen typ, men också för att det har varit värsta mysiga dagen idag typ. Hade bra lektioner där klassen verkligen visade sig från sin bästa sida och nä vi hade gympa körde vi krabbfotboll som uppvärmning och det var så kul. Är typ en sån grej man kommer se tillbaka på och minnas som en av våra roligaste grejer tillsammans. Nästan alla var med och verkligen körde och folket samarbetade riktigt mycket, var kul att se.
Efter SO:n som är vår sista lektion på fredagar, och typ skönaste på hela veckan, gick jag, Tove och Jossan hit. Var så flummiga och låg i soffan och skrattade åt det mesta ungefär, blev även lite yoga och en hel del riktigt fula bilder som alltid ungefär. De hade dock träning efter bara någon timme så de stack iväg på den, men när de tränat klart o duschat osv kom de hit igen. Så vi åt pizza här, drog iväg till Coop och köpte godis och sen hade vi en riktig myskväll typ. Blev en massa prat om allt möjligt och kändes som att det var ett tag sen vi gjorde så senast så behövdes liksom. Ska dessutom iväg till kusinerna imorrn och vara där över helgen Malte, Märta och jag så blev en riktigt bra start på en helg jag tror kommer bli super mysig.
Puss och Kram!♥
Myyyys ^_^
 
♡rememberthiis.blogg.se♡
Skrivet: 2015-03-07,  kl. 00:18:33 Blogg:  http://rememberthiis.blogg.se/

Mysigt :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design