Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Promenader

Skrivet:    ·  Allmänt
Haft en riktigt bra söndag idag faktiskt. Började med att äta brunch då mamma hade ett gäng vänner över, så fick av det de åt. När vännerna hade gått tog hon och jag en långpromenad tillsammans. Var ute i nästan två timmar i vårsolen och bara njöt. Vid vissa tidpunkter är det så varmt att man smäller av och gick långa sträckor med jacken öppen för att alla vindar med kal luft man kunde få behövdes.
När vi kom hem åt vi lunch tillsammans och kort därefter åkte mamma iväg för att träna så jag satte mig och kollade på lite serier. Men efter ett avsnitt ungefär snapade Erik mig och kollade om jag ville ut och gå så blev en promenad ill. Vi var ute i lite mer än en timme och gick och pratade om allt möjligt under vägen vilket var sjukt mysigt. Har efter det inte gjort så mycket och tänkte kolla på nån film ikväll. Vet inte vilken ännu men får se vad jag är sugen på haha :)
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design