Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Så bra dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit sjukt bra dagar i skolan både idag och igår. Dagar då jag gått runt och mått bra och skrattat högt hur många gånger som helst. Lektionerna på eftermiddagen igår kan ha varit de roligaste  ever med den hör klassen och idag bara fortsatte det trotts att vi hade två prov(som för övrigt gick bättre än jag hoppats) Folket i min klass är verkligen så underbara på alla nivåer och jag vill bara krama om allihop och få de att känna min kärlek jag känner, förstår ni hahah?
Har edan spenderat hela eftermiddagen med Tove, Jossan och Tilda O. Gick till Tilda O direkt efter skolan och hade bestämt oss för att kolla på 50 shades of grey, alla var astaggade och trotts att vi i princip bara hört dåligt om den ville nog alla tro att den filmen skulle vara något bra. Det var den inte. Den saknade handling och personerna som skrev manus och regisserade bord bli sparkade från sitt jobb med omedelbar verkan asså för det var det mest cheesy jag har sett. Men finns ändå något med filmen som gör att jag nu i efterhand skulle kunna se den igen men kan oxå vara för att jag är trött bara. Har flummat runt med de tre konstant hela etermiddagen och vi gick inte hem förens klockan halv tolv så är helt slut nu. Har skrattat så mycket att jag har ont i magen och behöver verkligen nara sova nu för vet knappt vad jag gör haha.
Puss och Kram!❤️
Fifty shades....


Köpte isglass från glassbilen #sannkärlek




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design