Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Snow white & The Huntsman

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Kungariket lever i harmoni med deras Kung Magnus och hans Drottning Eleanor vid makten. När paret föder sitt första barn dör modern i barnsäng och kungen blir förkrossad. Ett par år efter drottningens död träffar han en ny kvinna som han gifter sig med, men hon har allt annat än goda avsikter och redan samma natt som bröllopet ägt rum dödar hon honom. Hon släpper sedan in sin svarta armé innanför portarna och sätter Snövit som fånge i ett torn.
När drottningen många år senare frågar sin spegel som vanligt vem som är vackrast i kungariket och får svaret Snövit har hennes avundsjuka ingen gräns. Hennes spegel ber henne att skära ut Snövits hjärta och ge det till honom, för att drottningen ska få evigt liv, och då börjar jakten....
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design