Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Thaimat och deep talk

Skrivet:    ·  Allmänt
Var en väldigt seg dag under dagen idag. Gjorde inte så mycket egentligen, kollade lite på Devious Maids imorse, satt och läste lite bloggar, fick inspiration och började rita igen (bild kmr imorrn) och tog sedan en lång promenad på eftermiddagen. Märks verkligen att det blivit kallare nu och gick och frös i perioder vilket var lite segt men var ändå då härligt att vara ute. Blir så lycklig när jag kommer ut och går och allt bara flyter på, ni vet när man känner sig stark och kroppen bara samarbetar precis som man vill. I sånna lägen skulle jag bara kunna vara ute hela dagen och gå runt :)
Efter promenaden hann jag bara byta om lite snabbt och sminka mig innan jag gick iväg igen men då för att träffa Erik. Vi möttes upp halvvägs och gick gemensamt till en thai kiosk där och köpte mat. Jag har pratat om thaimat konstant sen i julas typ så när Erik kom med det förslaget blev jag way beyond happy. Så tog varsin wok där ifrån och gick hem till honom där vi var sen hela kvällen och pratade. Asså blev verkligen konstant talking i fyra timmar typ vilket var jätteskönt och blev ett enormt bra avslut på en seg dag.
Puss och Kram!
Thaimaten ^_^
Supervacker selfie på Erik och mig



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design