Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Upptagen av idéér

Skrivet:    ·  Allmänt
Vill så många olika saker just nu att jag blir snurrig själv. Det som främst tar upp mina tankar är boken, har kommit in i mitt skrivmode nu igen och jag hittar saker överallt jag vill få ner i det där Word dokumentet. Vet att jag berättat om det här förut men since det är det enda som snurrar i mitt huvud just nu blir det liksom så att jag måste dela med mig. Jag måste få berätta hur det kliar i min kropp varje sekund jag inte får skriva och hur jag vänder ALLT till saker jag skulle kunna använda.
Jag kan sitta på lektionen och prata med någon och tänka att det här vore bra att ha med, men sen bearbetar jag det och inser att det inte alls funkar utan bara blir tråkigt. Bara för att någon skeund senare höra eller se något annat som skulle vara perfekt i boken. Det är som att någon stängt in mig i ett bok hörn där allt kretsar kring den. Vill verkligen att den här ska bli bra nu för med tanke på allt jobb som ligger bakom den och alla timmar jag suttit och raderat och lagt till nytt vore det verkligen så skönt om jag skriver något jag känner mig stolt över. Men får se vad som händer, ni kommer troligtvis få updates along the way :)
Puss och Kram!♥
 Bild från labben idag :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design