Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Arbetsintervju

Skrivet:    ·  Allmänt
Följde med Tove in till stan idag då hon skulle på en arbetsintervju med Ung Omsorg som var i vår skola och presenterade sig osv under tiden jag var i London. De berättade då att de sökte nya ungdomar som var villiga att extra jobba på äldreboenden. Då jag var borta då hade ju jag inge aning om det här och fick inte höra talas om det förens i tisdags. Detta gjorde ju att de inte hann se min ansökan tills idag då de tog in nästan alla som anmält intresse på intervjuer, utan jag följde med bara för att stötta Tove typ.
När jag var där frågade jag om det skulle finnas någon chans för mig att få komma på intervju och han sa att jag skulle kunna få gå på en redan då. Om vi blev antagna får vi veta i början av juni så håller alla tummar nu alltså. Efter intervjuerna i alla fall gick vi till Donken för att köpa varsin smoothie, men blev lite mer än så. Satt på riktigt där inne i två timmar typ och flummade hur mycket som helst. Skrattade, pratade, sjöng med till låtarna, dansade osv. Var verkligen en grym eftermiddag som gav mig massa energi. Ska även kolla på Nashville nu med mamma, ja har fått henne att börja kolla på det och är verkligen så lycklig, så kan knappt bli bättre.
Puss och Kram! ♥
Två bilder från dagen :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design