Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Behöver hjälp

Skrivet:    ·  Allmänt
Har beslutsångest till max angående mitt rum för tillfället så tänkte kolla med er. Jag har alltid haft bilder i mitt rum och hittills har de varit svart vita och suttit lite huller om buller på en vägg. Nu tänkte jag skriva ut nya bilder, och i färg den här gången, men jag vet inte hur de ska sitta. Vad tycker ni?
 
♡:)♡
Skrivet: 2015-05-05,  kl. 15:10:52

Jag tycker att de ska sitta mer organiserat, inte tyå helt huller om buller som de tre i högra hörnet högst upp... Det ser bara stökigt ut då
Annars var de jättefina! Speciellt de me hjärtan!! <3

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-05-05,  kl. 16:42:14

Det var fint när dom satt i ett hjärta :)

Har själv funderat på att skrriva ut bilder, brukar du beställa från någon hemsida? Isåfall vilken och vad kostar det? :)

Svar: Jag brukar beställa ifrån photobox.se och det beror lite på hur mycket de kostar. Just nu har de en kampanj som gör alla bilder rätt mycket billigare så passa på nu skulle jag säga :)
Tilda♥

♡Ella♡
Skrivet: 2015-05-05,  kl. 18:40:57

Jag tycker bilder på ett snöre eller som ett hjärta men jag tycker inte det är fint om de är fyrkantiga.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design