Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fixat och planerat

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade elevens val idag igen och det här var näst sista gången innan det är dags för skolans 100års dag. Eftersom jag, Tilda och Jossan blev färdiga med våra intervjuer förra gången stod vi utan uppgift idag. Men drog på oss att fixa programblad som ska delas ut under dagen så att besökarna vet vad som sker. Satt i flera timmar och slogs med Words alla olika tabeller och infognings system och ett tag var jag på väg att ge upp. Men hittade en väg runt alla "smarta lösningar" med mera och fick till något riktigt bra.
Efter att vi blivit färdiga med programbladet, lämnat biblioteket och insett att vi var de sista kvar från vår grupp som ännu inte gått hem lämnade vi in en USB sticka med vårt jobb och gick sedan. Jag gick hem direkt och satte mig sedan med en del grejer som är kvar inför London. Men har nu kollat upp vädret, transport till flygplatsen, gjort en packlista och laddad upp med ett flertal nya låtar i min lista så det känns bra. Var även ute på en lång promenad efter det och det var så sjukt skönt. Resten av kvällen kommer ägnas åt ännu mer planering och troligtvis någon film eller så. Varit sjuk trött hela dagen så vill bara gå och lägga mig typ....
Puss och Kram!♥
 Enda bilden från idag typ och detta från min promenad. Sprang in ett rådjur rakt framför mig så blev sjukt rädd, hade hjärtklappning aslänge efter det :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design