Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Funktionärer på OS

Skrivet:    ·  Allmänt
Har spenderat hela dagen nere på IP idag som funktionär för mellanstadiets OS. Var hur härligt som helst där nere och solen sken typ hela dagen så jag är helt bränd i ansiktet känner jag nu, men shit vad kul jag har haft. Jag hade hand om "stöta kula" stationen med Tove, Edde och Erik. Jag och Tove stod på ena sidan stötrutan eller vad mans ka kalla det och Edde och Erik på andra sidan så vi hade hela tiden varsina lag. Hos mig och Tove var det jag som fick sköta alla genomgångar samt coacha alla barn. Kan lugnt säga att jag var astrött på min egen röst vid dagens slut och har typ ont i halsen nu också...
Förut de ovannämnda spenderade jag dagen med en hel massa andra personer och som jag skrev hade jag en grym dag. Var skönt att återvända tillbaka till det här :) Efter att OS dagen var slut gick jag, Tove och Jossan (som också var funktionär) hit och bakade tonvis av muffins. Vi ska ha försäljning av fika imorrn igen precis som vi gjorde HÄR för att tjäna ihop pengar till klasskassan. Gick lite sådär med vår bakning men resultatet blev bra så hoppas bara att kunderna imorrn tycker det också...
Puss och Kram! ♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design