Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Huvudet fullt av plugg

Skrivet:    ·  Allmänt
Har suttit hur många timmar som helst nu på kvällen och pluggat inför imorrn då vi har två prov så det är det enda jag har i huvudet. Just nu har vi geografi i SO:n så allt handlar om vattnet, marken och luften just nu vilket inte alls känns som SO. Jag kan annars tycka att SO är rätt kul men det här är typ exakt som NO så min studiemotivation ligger på noll typ, men har kämpat mig igenom allt och är helt slut nu. Skulle egentligen behöva dubbel kolla lite inför franska provet också men får försöka ta tid till det imorrn på morgonen eller på någon rast eller så.
Sitter för tillfället och slö kollar på Eurovision som tydligen har dragit igång nu och Moldavien som sjunger nu är typ plågsamt att lyssna på . Är verkligen sjukt vilken skillnad det är på låtar och låtar och röster och röster. Enligt mig var den här låten både sämst och hans röst inte alls bra viket känns så synd. När man ska representera hela sitt land inom musik vill man inte skicka det bästa man har då? Och om det där var det bästa vill jag inte ens höra deras sämsta! Nu började dessutom någon låt med typ åtta personer som alla sjunger i nån slags powerballad, gud vet inte ens varför jag kollar på det här. Fast låt nummer tre måste jag faktiskt erkänna var bra asså, sorry där fick ni lite update på vad jag ser på tv, förlåt people på riktigt.
Puss och Kram! ♥
Bestämde mig för att göra banan pannkakor i eftermiddag :)
Åt de med vattenmelon och kokosyoghurt (blandade turkisk yoghurt med kokosflingor) så gott!!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design