Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mycket på en dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Varit en händelserik dag idag från början till slut. Gick upp hyfsat tidigt för att hinna ner till frukosten på hotellet, var en typisk engelsk frukost med bacon, ägg, korv, bönor aa you name it. Hur mysigt som helst :) Gick efter frukosten iväg till tunnelbanan och åkte in till Oxford Street som var nästan tom. Märks att det är en vanlig vecka och arbetsdag för det var ingen trängsel i affärerna vilket var sjukt skönt.
Köpte inte så mycket idag utan tog mig hem med bara en blus, en klänning, en byxdress, ett par flipp flopps samt en tröja. Dock är alla saker sjukt snygga och jag är asnöjd med allt! Efter några timmars shopping i alla fall skyndade vi iväg mot"Her Majesty's royal theatre". Vi hade biljetter till musikalen Phantom of the Opera där och den var asbra. Hela castet hade sådana sjuka röster och man blev helt tagen, dock började musikalen lite udda. Precis bakom oss satt ett gammalt par som var näst intill döva båda två, när musikalen skulle börja blev alla i lokalen tysta så som man ska men då hördes musik. Paret bakom oss hade på nån radio som spelade Wreckingball på repeat, fyi det här paret var typ 80-90år båda två. Blev värsta grejen kring det här och det krävdes fyra personer som jobbade där för att få paret att förstå. Var en rätt udda upplevelse och alla runt omkring skrattade typ så mycket.
Puss och Kram! ♥
 Köpte glass efter middagen idag ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design