Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Presenter

Skrivet:    ·  Allmänt
Överst fr. vänster: En väska med köksknivar, en bukett gullvivor, en väska med silverbestick
Nederst fr. vänster: Pengar, presentkort på Åhléns, en ull filt samt en parfym från Shakira
 Två närbilder bara :)
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2015-05-20,  kl. 13:03:39

Hej, hur kommer det sig att du fick köksknivar och bestick haha!? Menar inget elakt, men det vore kul o höra om det ligger någon historia bakom :)

Svar: Jag fick de av farmor och farfar. Det var något de hade haft hemma hos sig i flera år utan att använda, så nu när jag fyllde femton och "bara" har några år kvar tills jag flyttar hem ifrån fick jag de nu :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design