Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Solig och bra dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Haft en väldigt rolig dag idag både i skolan och efter faktiskt. Hade första utegympa lektionen för i år och det var strålande sol och sjukt härligt. Vi spelade softboll, som var typ identiskt med baseboll, och trotts att det gick lite sådär halvbra för mig var det sjukt kul faktiskt. Var nästan jobbigt att gå in och ha lektion inomhus sen för det var så skönt ute, men hade roliga lektioner på förmiddagen. Eftermiddagen startade dock mindre bra. Hade ju NO provet idag och det var verkligen så konstigt.
Det fanns ingen fråga man kunde få A poäng på, några frågor var på saker vi inte visste att vi skulle kunna och en uppgift baserad på vår första lektion inom ämnet som var i typ mars. Hela klassen var rätt sura där ett tag men det var bara bita ihop och försöka så gott man kunde. Efter skolan sen följde jag, Jossan och Oliver med Erik till Skarpnäck en snabbis där han skulle hämta en reklamvagn inför att jobb han ska göra i helgen. Skrattade så mycket när Erik släpade runt på den där vagnen, men vi fick den där ifrån i alla fall och han tog den med sig hem. Jag kom hem vid fem typ och kort efter det var det middag. Satt och försökte plugga lite matte efter det men det gick sjukt dåligt så blev skit arg, städade hela mitt rum i ren ilska och sitter nu åter igen framför Eurovision. Vet inte varför riktigt för alla åta bidrag hittills har varit SÄMST men det är väl tradition I guess.
Puss och Kram! ♥
 Enda bilden från idag :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design