Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Svensk mark

Skrivet:    ·  Allmänt
Var med blandade känslor jag klev ut från hotellet imorse släpandes på en alldeles för stor och tung resväska i ett sovande London. Var dock förvånansvärt mycket folk ute och rörde sig vid åtta tiden imorse, men antar att det är London bornas ända lugna stund undan från turister med mera. På vår väg till flygbussen i alla fall hade jag och mormor riktigt otur i allmänhet. Började med att våra Oyster cards (motsvarande SL kort för vår del) hade för lite pengar på sig och för att fylla på de blev det en massa krångel.
Men lyckades tanka på de så vi tog oss iväg. När vi åkt till rätt ställe skulle vi sen lämna in korten för att få tillbaka alla pengar vi hade kvar på de, plus en extra summa som de drog som en sorts avgift när vi tankade på korten. Precis när vi skulle till att återfå våra summor visade det sig att automaten var trasig och inte skulle lagas förens en timme senare. Efter mycket om och men fick vi hjälp av en man som jobbade där som tog pengar ur sin egen ficka och gav oss för att sedan kunna tömma korten och ta de pengarna, once again har britterna visat sig från sin bästa sida kan jag bara säga. Hur som helst tog vi oss fram, kom med bussen och flyget och sen tog jag mig hem till Stockholm. Har gått runt och pratat engelska hela kvällen och inte riktigt fatta att jag ska till skolan imorrn men annars är allt bra haha. Bilder och videos med mera kommer upp under veckan :)
Puss och Kram! ♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design