Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

What if

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Wallace följer motvilligt med på en fest hans bästa kompis Allan ska på och har turen att få träffa Allans kusin Chantry. Wallace och Chantry har en helt otrolig kväll tillsammans och det är nästan kärlek vid första ögonkastet ända tills de två går hem tillsammans och Chantry avslöjar att hon redan har en kille. Wallace blir såklart ledsen men efter att de båda träffats en gång till bestämmer de sig för att bli vänner, och bästa vänner är vad de sedan blev.
Man får följa deras vänskap och hur den allt mer närmar sig något mer än det. Två vuxna människor som båda börjar närma sig åldern när man bör gifta sig, köpa hus och skaffa barn. Är Chantry verkligen den rätte för Wallace? Och är Wallce verkligen den rätte för Chantry?
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design