Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bygga byrå

Skrivet:    ·  Allmänt
Har som vanligt längtat som attan efter fredag och helg den här veckan och så plötsligt, utan att jag riktigt hängde med, blev det fredag. Hade en himla bra fredag i skolan med hyfsat roliga lektioner, förvånansvärt okej lunch och roliga raster. Efter skolans slut gick jag, Tilda, Lucas, Fille, Oliver, Edde och Erik hem till Lucas och var där ett tag. Satt i en stor soffgrupp och hade allmänt mysigt medan det spöregnade utomhus.
Fick efter ett tag för oss att gå ut i regnet i alla fall och gå upp till Globen. Lucas bor rätt nära så det gick snabbt att ta sig dit, men vi var riktigt blöta när vi kom fram. Middagen sen bestod av Donken och Subway, var alltså långt ifrån avancerat men det var precis vad som behövdes och middagen blev jättetrevlig ändå. Splittrades efter det men Tilda och Lucas följde med hem till mig. Planen var att jag och Tilda skulle plugga, men det blev inte riktigt så utan vi satte igång och började bygga ihop min byrå som legat i kartonger hur länge som helst. Tog ett tag att bygga ihop den från scratch men gick super bra och tack vare Lucas passade jag även på att möblera om i rummet så det känns jättebra nu verkligen. Blir bara mer motiverad att ändra och göra om :)
Puss och Kram!
Vi åt knappt upp hälften av detta, men hörrni Dumle pepparkaka är livetttttt!
Rando bild på skruvarna samt det färdiga resultatet :)
♡linah♡
Skrivet: 2015-11-14,  kl. 02:17:01 Blogg:  http://nouw.com/linaheve

snyggt! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design