Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Födelsedagar

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit födelsedags kalas hela dagen känns det som. Jag vaknade rätt sent och då hade de andra redan varit uppe ett par timmar så efter att jag ätit gick jag ut till de andra i trädgården på direkten. De befann sig bland lövhögen i hörnet av trädgården. Alla löv vi krattar ihop dumpar vi på ett ställe så Malte, Märta, Erland och Elsie har byggt värsta huset där med olika rum och så. Idag revs dock huset när vi alla slängde oss in i det samtidigt och röjde runt där ett tag.
Efter lövhögen gick vi in och bytte om bara för att ta emot farmor och farfar en kort stund senare. Blev lunch när de kom bestående av en stek mormor gjort. Satt och pratade ett tag sen, Märta och mamma fick sina presenter, fikade ett tag senare och gick efter fikat ut på en promenad hela gänget, utom mormor, morfar, farmor och farfar. Redan när vi började gå höll solen på att gå ner och hela himlen var rosa, så när promenaden började lida mot sitt slut var det becksvart utomhus. Men det var rätt mysigt att gå där så många på landsvägarna i skogen i mörkret, när vi kom hem åt vi middag tillsammans också innan vi satte oss i bilarna och åkte till respektive hem. Känns så konstigt att det är skola imorgon, och att lovet bara varit nio dagar stämmer inte i huvudet. Känns som så mycket mer.
Puss och Kram!
Bilder från löven :)
Porter stek,som vi åt, är en väldigt speciell maträtt för mig åt alltid den hos gammelmormor när jag var liten
 Och sen två bilder från när mamma och Märta öppnade sina paket
♡sandra♡
Skrivet: 2015-11-01,  kl. 22:09:14 Blogg:  http://www.sandramusic.spotlife.se

härliga bilder!

♡moa♡
Skrivet: 2015-11-01,  kl. 22:44:37 Blogg:  http://erikssonmoa.devote.se

Men så härligt! härliga bilder också. Hoppas du haft en bra dag

♡Linn Strömberg♡
Skrivet: 2015-11-01,  kl. 22:53:43 Blogg:  http://cigarettesncush.blogg.se/

Så himla härliga bilder!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design