Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gymnasiemässan

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag avslutade vi vår "gymnasievecka" med skolan genom att börja dagen med att alla nior åkte iväg till gymnasiemässan i Älvsjö. Vi fick bara möjlighet att vara där i två timmar, men jag hann som tur var kolla på de flesta gymnasium jag ville och få den informationen jag ville ha. Gick runt på plats med en rätt blandad grupp människor, men jag och Tilda höll ihop hela tiden och sen kom och gick en massa andra.
Åkte tillbaka till skolan efter mässan och åt lunch, körde sen efter vårt vanliga schema efter lunch så hade både språk och NO innan vi slutade. Drog efter skolan iväg till gymmet med Erik och Jonte och körde ett rätt hårt benpass. Känner av det redan nu i både rumpa och lår men håller alla tummar för att jag slipper träningsvärk imorgon.  Efter träningens slut har jag inte gjort så mycket hemma, mest tagit det lugnt bara. Tänkte kolla på någon film nu men ingen aning om vilken, får se vad jag hittar :)
Puss och Kram!
Bild utanför mässan :)
♡N♡
Skrivet: 2015-11-21,  kl. 08:24:15 Blogg:  http://nouw.com/nathaliemaria

Spännande :)

♡knaperbloggen - <3♡
Skrivet: 2015-11-21,  kl. 08:47:04 Blogg:  http://knaper.blogg.se

Minns när jag var på mässan! Tyckte det var så kul :)

Svar: Verkligen ett ställe att samla inspiration ifrån :)
Tilda♥

♡Emma Engström♡
Skrivet: 2015-11-21,  kl. 09:23:15 Blogg:  http://emmaengstrom.vione.se

Åh vad härligt med ett benpass! :D Kram

Svar: Älskar att träna ben :)
Tilda♥

♡Lilly♡
Skrivet: 2015-11-22,  kl. 02:54:30 Blogg:  http://liilly.devote.se

Vad roligt, den var jag också på förut!

Svar: Kul att höra :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design