Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
Min favoritlåt den här veckan finns tyvärr inte på Youtube ännu men det är en låt som heter Louvren och som sjungs av Movits! Så se till att söka upp den för den är grrrrym!!!
 
 
Den här låten har också varit en riktig favorit under veckan, ingen aning om vem Ana Diaz är men jag älskar låten och varje gång refrängen startar blir jag bara generellt lycklig.
 
 
 De här låten har gått på repeat i hörlurarna ett bra tag, är lite smått obsessed av den :)
 
 
 Hittade den här låten tack vare Zara och Noels podcast förra veckan och jag föll för den på direkten, Madi Banja har en så sjukt cool röst och Lorentz är bara generellt bäst så det blir en riktigt snygg kombination.
 
 
 Demis låtar på hennes nya album är alla riktigt killer och ger ton av energi och pepp, det här är bara e av många jag lyssnat en hel del på under veckan. Det här är dock favoriten :)
 
 
 Vet att det var många som blev besvikna när Ariana släppte sin nya låt men jag gillar den verkligen, dessutom är hon galet snygg i videon så bara det är andeldning att kolla och lyssna.
 
♡Annsoh♡
Skrivet: 2015-11-06,  kl. 10:28:58 Blogg:  http://annsoh.blogg.se

bra låtar!! :D

♡Josefin♡
Skrivet: 2015-11-06,  kl. 14:03:44 Blogg:  http://josefinu.blogg.se

Kul med lite musiktips :)

♡Isabella♡
Skrivet: 2015-11-06,  kl. 17:25:21 Blogg:  http://nouw.com/isabellaaxelsson

Focus är så bra!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design