Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Snart slut på terminen

Skrivet:    ·  Allmänt
Startade dagen med ett oförberett prov i matte, mest som ett test för att se att vi hängt med på lektionerna och vet vad vi jobbar med. Men även för att visa vår lärare var vi ligger ungefär på betygsskalan. Betygen satts läskigt nog om inte en allt för lång tid och det är till viss del de betygen som avgör vilket gymnasium vi kommer komma in på. Förstår verkligen inte var höstterminen har tagit vägen, känns som att det borde vara så mycket mer kvar än vad det är. Är bara 6 måndagar kvar till jul, förstår ni vad sjukt?!
Hade förövrigt vår muntliga "intervju" i franska idag som jag suttit och pluggat på de senaste dagarna, och som jag tror gick nästan okej. Sen kollade vi på en film på svenskan som var extremt bra. Handlade om en skola i Long Beach (inte helt säker) i U.S.A som hade extrema uppdelningar mellan svarta, vita, latinos och asiater. Hann bara se halva filmen under den här lektionen men jag var på väg att börja gråta flera gånger under den halvan. Efter skolans slut sen blev det en sväng till gymmet jag, hela gymgänget och även Edde som anslöt sig idag. Himla kul när man är många och tränar även fast vi oftast tränar på olika ställen, blir ändå mer motivation när man är fler.
Puss och Kram!
Tb bild till höstlovet på grund av bildbrist från idag :)
♡Natalie Salazar♡
Skrivet: 2015-11-11,  kl. 13:18:03 Blogg:  http://natalies.se/

oj ett oväntat prov men vi får hålla tummarna att det gick bra ändå :)

Svar: Ja hoppas det :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design