Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Djupt ner

Skrivet:    ·  Allmänt
Studiedag idag kunde inte ha kommit bättre. Jag har varit så otroligt trött den senaste tiden, sovit dåligt på nätterna, fått känslovåg efter känslovåg, känt mig ledsen vissa stunder för första gången sedan i mitten av sommaren, gråtit verkliga tårar, analyserat livet grundligt och bara känt mig som en sömngångare. Alla dessa känslor och tankar har legat och gnagigt under ytan ständigt bortknuffade av enorma mängder lycka, men aldrig riktigt borta helt. Så a day off het utan planer, helt själv behövdes som attan.
Självklart har jag pluggat, jag har kollat på serier, men jag har också suttit och lyssnat på musik som betyder obeskrivligt mycket för mig och bara släppt alla väggar. Det är den tiden i månaden nu när alla känslor förstoras, men det var så länge sedan sist att jag glömt hur det kändes att känna sig tom. Har verkligen ingen anledning till att känna mig ledsen förtillfället men ibland bara blir det så. Ibland måste man gråta för att kunna känna lyckan ordentligt. Blev en gymsväng på eftermiddagen med Erik, Oliver, Jonte och Lucas och nu på kvällen en SJUKT bra film jag skriver mer om imorgon. Ska efter det här stoppa i mig en Alvedon för min mensvärk is killing me och efter det gå och lägga mig. Behöver någon extra timmes sömn i natt känner jag.
Puss och Kram! ♥
 Dagens outfit samt delar av NO plugget
 Basically dagens lunch :)
♡Zaisha <3♡
Skrivet: 2015-10-06,  kl. 22:14:14 Blogg:  http://zaisha.blogg.se/

vilken mysig outfit! :)

♡Jessy♡
Skrivet: 2015-10-06,  kl. 22:49:32 Blogg:  http://nouw.com/JessyGunnarsson

Va skönt med studiedag :D

♡MATILDA♡
Skrivet: 2015-10-06,  kl. 22:59:03 Blogg:  http://matildays.se

Oh så gott :D

♡Maggan♡
Skrivet: 2015-10-07,  kl. 10:07:43

Älskade Tilda!
Kvinnor har alltid haft de här vågdalarna i känslor en gång i månaden. Jag kommer ihåg hur det var. Det är ändå så att allt man går igenom ger en erfarenhet. Hoppas det känns bättre idag. Kramen från mig till dig.

Svar: Tack mormor, älskar dig <3
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design