Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fredag hela veckan

Skrivet:    ·  Allmänt
Har gått runt trott att det varit fredag HELA veckan och varit allmänt borta angående att vi har skola. Kommer inte upp på morgnarna och somnar inte på kvällarna, har tagit ut höstlov i förväg trotts att vi inte får det förens imorgon. Längtar något enormt tills dess att NO:n tar slut imorgon och vi får lov. Inte för att jag inte vill spendera alla dagar med mina vänner utan för att jag behöver sova, vila och ladda upp. Har varit allmänt trött ett tag bara, inte sov trött riktigt utan bara jävligt trött. Behöver en vecka att tänka typ.
Sitter just nu i sängen med pyjamas och fluffstrumpor på mig och bara tar det lugnt. Känner redan nu att jag kommer gå runt med träningsvärk imorgon efter dagens benpass på gymmet men det känns helt okej. Var sjukt omotiverad på att träna idag, alltså sjukt, hade troligtvis inte gjort det om inte Oliver, Erik och Jonte kört dem också. Men när jag väl kom dit fick jag bara en massa power. Stod och gäspade mellan maskinerna men kunde ta ut mig ordentligt och det är det som är det viktigaste. Lever typ för känslan man får efter man har tränat. När man tagit sig hem, duschat, tvättat av allt smink, fått på sig mjukisar och bara vet att man är så jäkla värd att sitta i soffan och ta det lugnt. Kroppen mår bra, jag mår bra, och allt är bara toppen.
Puss och Kram! ♥
 Gammal bild :)
♡Netti Starby♡
Skrivet: 2015-10-22,  kl. 21:11:48 Blogg:  http://nettistarby.blogg.se/

Det ska verkligen bli skönt med ledighet och vilken fin bild! Kram

Svar: Håller helt med, tack :)
Tilda♥

♡Sofia♡
Skrivet: 2015-10-22,  kl. 22:50:24 Blogg:  http://reduxsquad.com

Vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket :)
Tilda♥

♡amanda♡
Skrivet: 2015-10-23,  kl. 12:46:41 Blogg:  http://liindstrand.blogg.se

Åh fin bild :D

Svar: Tack :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design