Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
 
 Den här låten ger mig liv typ, så sjukt fin text verkligen och allt med den är bara så klockrent och perfekt!
 
 
 Ytterligare en Jonas brother har gett sig in i fighten om en karriär utanför pojkbandet. Han kommer aldrig bli lika bra som min babe Nick Jonas, men den här låten är himla bra ändå. Mycket energi :)
 
 
 Skitgammal låt jag hittade på nytt för någon vecka sedan och började lyssna på, och nu älskar!
 
 
 Trodde aldrig att jag skulle sitta och lyssna på e Loreen låt som en seriös låt, men den här låten är verkligen bra på riktigt. Den där lugna djupa känslan som ligger lite i bakgrunden genom hela låten ger mig rysningar och gör låten så sjukt bra.
 
 
 Har lyssnat på den här låten i en-två veckor nu och gillar den bara mer och mer, låten lyfter så otroligt snyggt i refrängerna att bara det är anledning att lyssna på den :)
 
♡FrökenTV, bloggen om tv och film♡
Skrivet: 2015-10-11,  kl. 12:41:16 Blogg:  http://efji.blogg.se/

tack för musiktips

♡Julia Hörnfeldt♡
Skrivet: 2015-10-11,  kl. 16:17:54 Blogg:  http://mividadejulia.blogg.se/

sv: Tack för din uppmuntran! Jag tror att jag iallafall ska prova göra några videos även om jag kanske inte laddar upp dom :)

♡my♡
Skrivet: 2015-10-11,  kl. 19:05:41 Blogg:  http://monkiapa.blogg.se/

Bra låtar :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design