Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Om det blev krig i Norden

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade vårt sista prov på två veckor idag och det i SO och det är så jäkla skönt. Har varit alldeles för mycket plugg de senaste veckorna men nu är det enda vi har nästa vecka ett "läxförhör" i matte som egentligen bara ska testa att vi lärt oss något på lektionerna annars är vi helt lediga och veckan efter det sen är det lov. Känns så sjukt bra men himla konstigt att allt gått så fort, känns som september startade nyss, eller som att skolan startade nyss, och nu är det höstlov liksom. Hänger inte med tiden.
Var på en teater idag på eftermiddagen som hette "Om det blev krig i Norden" tror jag och den handlade helt enkelt om det titeln berättar, hur det skulle kunna se ut om det blev krig i norden. Teatern bestod av tre skådespelare som gestaltade ett flertal olika roller och det var sjukt mycket bättre än jag trott. Allt var verkligen spot on och det kändes som om hela nian verkligen fick sig en tankeställare av den pjäsen. HÄR står det lite mer om den. Efter teatern var slut, var även skolan det, så jag, Erik och Jonte åkte in en sväng till gymmet då ingen av oss hann gymma igår. Körde ett ben pass idag och det överförväntan bra viket var asskönt. Har efter det ätit fredags pizza med familjen samt kollat ikapp ett par serier jag halkat efter i vilket varit himla mys. Ska nog kolla ett par avsnitt till innan jag går och lägger mig ikväll, är ju helg imorgon så slipper sätta alarm.
Puss och Kram! ♥
 Empire är så sjukt bra atm att jag har svårt att sitta still när jag kollar på det :)
♡Linda♡
Skrivet: 2015-10-16,  kl. 22:49:57 Blogg:  http://www.nouw.com/LindaLinnros

Absolut är det, Tack så mycket fina du, och tack detsamma.

♡N♡
Skrivet: 2015-10-17,  kl. 06:37:49 Blogg:  http://nouw.com/nathaliemaria

Skönt med sista provet på ett tag!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design