Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sängdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har verkligen inte gjort något alls idag om jag ska vara ärlig. Har legat i sängen och kollat på serier, Youtube, lyssnat på musik och lyssnat på podcasts. Har verkligen varit en sådan dag där jag inte varit taggad på något alls och sängen varit mitt enda alternativ. Har blivit mycket Orange Is The New Black och olika Ellen inslag. Ellen Degeneres ger mig liv seriöst, skrattar, blir varm i hjärtat och bara trivs när jag kollar på hennes tv-show. Samma sak gäller OITNB som jag kommit in i till max nu och verkligen bara älskar, extremt bra tv-serie verkligen.
Intressantare än såhär har min dag inte varit helt enkelt, och planerna för resten av kvällen ser likadana ut. Satte mig och lyssnade på Adele nu och blev super emotional. Grät en skvätt och analyserade mitt liv en del så behöver en riktigt stenhård gråtfilm nu. Inte för att jag inte kollat på nog idag, men orkar inte bry mig nu kan ta tag i verkligheten imorgon. Vet inte om ni sett den bilden som cirkulerar på instagram där det står "Adele makes the kind of music that makes you miss the person you made eye contact with once on the subway 5 years ago" för den quoten är så sjukt sann. Saknar allt och alla när jag lyssnar på henne så lite så är läget nu.
Puss och Kram! ♥
 Bild från idag, dock har favorit koppen har gått sönder efter för många vändor i diskmaskinen :(



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design