Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Seg morgon

Skrivet:    ·  Allmänt
Var extremt trött när jag vaknade imorse men var för rastlös för at ligga kvar i sängen. Så klev upp vid halv tio, åt frukost och satte igång och började dammsuga. I och med att vi bygger nytt kök är det KAOS hemma hos oss och det blir lätt dammigt och smutsigt när det står saker överallt. När man dessutom är fem personer varav två, mina syskon, är rätt duktiga på att plocka fram en massa grejer men inte lika bra på att plocka undan kan ni nog dra en slutsats själva av hur det ser ut.
Så dammsög hela mellanvåningen samt min våning, källaren, innan jag blev för trött. Lade mig i sängen och lyssnade på Zara och Noels podcast innan jag somnade. Blev en liten powernap i någon timme där och har väl fortfarande inte riktigt vaknat till ordentligt. Dock kommer några kompisar förbi här om typ 45 minuter då vi tillsammans ska gå till Erik där vi ska sova ikväll, så kinda need to byta om och sminka mig osv nu. Dock står pappa utanför mitt rum med någon elektriker så vet inte riktigt hur jag ska ta mig till badrummet men men, får sätta på pepp musik på högsta volym så jag vaknar till och hoppas att elektrikern går snart.
Puss och Kram! ♥
 
♡yasmine mamma till dennis och angelina♡
Skrivet: 2015-10-18,  kl. 17:51:13 Blogg:  http://www.yasminegill.blogg.se

tack snälla
hoppas du har en bra och mysig kväll
ska njuta av lite kvällsmys i soffan nu
kraaam




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design