Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skrattar i mängder

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit en riktigt bra dag idag, alltså en riktigt bra dag. Hade ara bra lektioner, och även lektioner jag i vanliga fall inte tycker om gjorde vi relativt roliga saker på. Hade en vikarie på gympan som körde ett sjukt bra pass med oss. Var någon form av cirkel träning med en massa olika styrkemoment som alla var riktigt bra, körde i par ihop med Tilda och vi hade både jättekul tillsammans plus att vi körde fullt ös i alla stationer. Älskar när man har sådana gympa lektioner, ofc är det kul med basket och fotboll osv också men när man får roliga träning där man dessutom tar ut sig ordentligt är det bästa :)
Efter en hyfsat lång dag med nästan bara flummiga lektioner var jag alldeles för hypad så när jag och några andra fån klassen stannade kvar ett tag i korridoren efter skolan för att vänta på Lucas kom jag in i ett sådant humör där man skrattar åt allt. Skrattade tills tårarna rann och jag fått kramp i både kinder och magen. Var så mycket skratt som lagrats i kroppen och bara total bubblade över till den extrema nivån när man nästan skäms över sig själv men inte kan göra något åt saken för att man bara är extremt lycklig. Efter tiden i korridoren skulle alla iväg åt olika håll så gick hem och pluggade. Blev både SO och Svenska och kändes himla skönt att få tid åt det. Har en inlämning i svenska imorgon av åra bokbloggar samt ett prov i SO på fredag så är aldrig en lugn eftermiddag.
Puss och Kram! ♥
 Blev familjemiddag ikväll, sällan vi äter tillsammans hela familjen så mamma såg till att vi gjorde det idag :)
♡Netti Starby♡
Skrivet: 2015-10-15,  kl. 06:42:57 Blogg:  http://nettistarby.blogg.se/

Det är verkligen härligt att skratta :-D Kram




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design