Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

12 frågor om mig

Skrivet:    ·  Quotes, Djupa texter
1. Bästa frukosten?
Amerikanska pannkakor med massor av frukt is the shit alltså!
 
2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Skulle nog säga svart, funkar alltid i alla lägen. Även om jag är en person som basically bara har vita tröjor skulle jag inte vilja behöva gå runt i vita jeans också hela tiden.
 
3. Bästa uppfinningen?
Alltså allt runt omkring oss är ju uppfinningar så det är supersvårt att svara på. Men borde man vara lite ordentlig nu och svara vattenreningsmaskinen som faktiskt gör att vi har möjlighet att dricka rent vatten.
 
4. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Skulle behöva ha en mycket bättre självkänsla, för självförtroende har jag. Kan prata rakt ut med alla i alla lägen men kan ibland sätta mig själv så lågt ner att jag mår dåligt på riktigt. Sänker mig själv till en fruktansvärd låg nivå så det skulle jag behöva jobba med.
 
6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Tjejen skulle heta April, Chelsie eller Alison och killen Jackson eller Justin.
 
7. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i när du blir äldre?
London alla dagar i veckan.
 
8. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Kollar inte ofta på tv och det jag ser där kan jag lika gärna se på datorn, så aldrig mer få kolla på tv absolut.
 
9. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Om jag ska till en öde ö behöver jag ju ingen skönhetsprodukt men är det sol där behövs ju solkräm, ja och sen tvål vore ju rätt bra.
 
10. Vad står på din shoppinglista till hösten?
STICKADE TRÖJOR!!!
 
11. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Till mitt rum, och om det är mitt på dagen tar jag en promenad i skogen i närheten.
 
12. Vad vill du bli när du blir stor?
Har extremt mixed feelings angående det men troligtvis journalist eller projekt ledare av något slag. Vill jobba med folk! 
 
♡Lena♡
Skrivet: 2015-09-17,  kl. 23:43:07 Blogg:  http://lenakronvald.blogg.se

Vilka fina barnnamn du valt ut. Tyckte det var jättesvårt att välja namn även fast jag tänkt på namnet 'Juni' i flera år innan vi fick henne :)

Svar: Tack så mycket!Förstår att det är supersvårt att välja när det väl är dags, inte alls säkert att namnet man tänk passar till ens bebis :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design