Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Drama fredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Yaay friday, party fredag, turn up hela dagen, eller typ inte. Har om jag ska vara ärlig haft en rätt tung fredag med hyfsat mycket drama vilket är så synd. Ni vet när man bara vill krama om alla och älska alla men det blir motsättningar och drama så har min dag idag sett ut ungefär. Lyckades dock reda ut det mesta, tror och hoppas jag, men det är så jäkla synd när sånt här händer. I guess att det har mycket att göra med att vi är inne i den åldern nu när känslor förstoras och saker vi kommer fnysa åt om några år känns som jordens undergång just nu, men om vi aldrig pratar ut och aldrig tar tag i det där "fnys-dramat" kommer vi ju förr eller senare explodera och gå under.
Men kunde ändå trotts alla känslor och intriger skratta ett flertal gånger under dagen och ni vet vilka ni var som gjorde min dag så sjukt mycket bättre. Fick även, efter jordens skönaste sista lektion med vikarie, prata ut om en massa saker med Erik, Jonte och Oliver och det var så skönt. Behöver stöd och mängder av andras åsikter ibland bara för att få perspektiv på vad man egentligen känner. Blev alltså en rätt bra fredag i slutändan och har nu på kvällen haft gäster över, Ida och Alva, så det har varit super mysigt. Suttit och pratat kring middagsbordet i flera timmar om lite allt möjligt men de gick nyss, så ska gå ner och lägga mig nu bokstavligen. Behöver verkligen sömn!
Puss och Kram! ♥
 Kvällens middag är tyvärr det enda ni får på bild
♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2015-09-05,  kl. 17:45:38 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Mums!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design