Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fredagsskratt och jobb

Skrivet:    ·  Allmänt
Var helt bombsäker på att det var måndag imorse då vi har haft två lediga dagar nu. Blev därför så konstigt i huvudet när vi inte alls skulle börja 8.10 som vanligt utan faktiskt 8.35 som vi gör på fredagar. Så jag som satt alarm alldeles för tidigt hade jättemycket tid imorse och kom till skolan i lugn och ro utan att ha stressat alls vilket var superskönt. Var på bra humör hela dagen sen och skattade mig igenom både lektioner och raster, dessutom var det en av skolans bästa rätter till lunch så jag var som sagt glad konstant.
När sista lektionen var över gick jag, Tilda, Oliver, Erik, Lucas och Jonte hit då Tilda under dagen hittat något recept på en kanelbulle-kladdkaka som vi alla tyckte verkade asgod. Jag som dessutom varit sugen på att baka jättelänge tog på mig ansvaret och med lite små hjälp av de andra stod vi där cirka en timme senare med en kaka som tyvärr inte riktigt nådde upp till våra förväntningar som absolut var jättegod. Hade sjukt kul sedan resterande delen av eftermiddagen, som fylldes med en massa skratt och prat men när klockan passerade sex var jag tvungen att gå. Har varit barnvakt hela kvällen åt en liten kille på sju månader och det gick riktigt bra faktiskt. Fanns en stund när jag testade med allt och han verkligen vägrade sova, men efter att jag sjungit olika Sia låtar i en halvtimme somnade han sakta i min famn.
Puss och Kram! ♥
 Blivit mycket matbilder nu men får bli en till helt enkelt, recept hittar ni HÄR
 Osen en bild från när vi åt :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design