Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fullt ös lördag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit en lördag full av aktiviteter av olika slag. Startade dagen med att åka och handla efter frukosten då pappa var sjuk och alla andra i familjen skulle iväg på olika saker. Blev en sväng till mataffären innan jag riktigt var människa. Gick hyfsat bra trotts att jag var helt och hållet lost under tiden jag gick runt inne på ICA. Men efter att jag handlat gick jag iväg och mötte Tilda och Becka. De satt och sålde vid ett bord på områdets årliga loppis (HÄR och HÄR finns inlägg om den fr tidigare år). Var full fart vid deras bord så det var jättekul. Efter ett tag kom Lucas också så då var vi fyra personer som satt där och sålde.
Ett tag mitt på dagen var jag iväg på en annan sak men när jag återvände till Beckas hus var loppisen över och Jonte och Erik hade anslutit sig till gruppen. Satt i Beckas kök ett bra tag allihopa och hann under tiden med en massa prat samt något vi pratat o att göra hur länge som helst, att låta killarna sminka någon av oss. Becka ställde upp som frivillig och sen lät vi Jonte och Erik chansa på allt angående hur man gjorde. Var något av det roligaste jag sett men de lyckades göra en hel del grejer rätt så det ska dem ha cred för. Becka tvättde dock bort allt och fixade nytt innan vi åkte in till stan och mötte upp Oliver för middag och bio. Såg filmen Paper Towns och den var himla bra enligt min åsikt. Hade rätt blandade känslor om den alla vi sju men kunde enas om att den var värd pengarna :)
Puss och Kram! ♥
 Bilder från sminkningen :)
 Och sen bild på delar av gängets middag från Taco Bar
♡Emelie Pahlin♡
Skrivet: 2015-09-06,  kl. 07:19:13 Blogg:  http://photobyemelieee.blogg.se/

Låter kul! Paper Towns tycker jag var så bra! :D

♡Liene Svärd♡
Skrivet: 2015-09-06,  kl. 13:12:39 Blogg:  http://piggigen.blogg.se/

Så gott det ser ut!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design