Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Humöret på topp

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit allmänt glad hela dagen idag och gått runt med ett leende på läpparna nästan hela tiden. Har skrattat mycket under och mellan lektionerna och verkligen som jag sa bara mått riktigt bra. Ni vet när man har sådana dagar där inget riktigt blir tråkigt, man kan vara trött tidvis och lite otaggad men till och med NO:n gick bra idag och den har jag i princip gett upp på så det känns riktigt bra.
Blev en mys eftermiddag också där jag, Tilda, Oliver, Jonte och Erik först var i korridoren i en timme ungefär och hade det mys och väntade på att Lucas som går i en annan klass skulle sluta sin lektion, och sedan gick hem till Jonte alla sex och var där. Satt och pratade i sofforna och myste med Jontes kattunge Gordon (lite osäker på namnet) som typ var det sötaste jag varit med om. Han låg i mitt knä i typ tjugo minuter och bara gosade så funderade seriöst på att ta med mig katten hem alternativt försöka tjata på mina föräldrar om att vi skulle skaffa katt...
Puss och Kram! ♥
 Jag och Erik på lektionen samt Oliver och katteeeen ♥♥♥
♡Cassandra♡
Skrivet: 2015-09-14,  kl. 20:11:27 Blogg:  http://sensor.blogg.se

Så härligt med en bra dag :)

♡NINA WALLINDER♡
Skrivet: 2015-09-15,  kl. 00:10:01 Blogg:  http://ninawallinder.for.me

sv: Tack så mycket!!

♡Josefine Hellgren♡
Skrivet: 2015-09-15,  kl. 08:37:52 Blogg:  http://gossanfoto.blogg.se/

Nämen kissen!!! :D :D

Svar: Visst är den hur gullig som helst :)
Tilda♥

♡Amanda Niclasson♡
Skrivet: 2015-09-15,  kl. 14:38:53 Blogg:  http://femtiotrekvm.blogg.se/

Härliga bilder! :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design