Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kebab kväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Har sagt det förut, men kommer säga det igen. Älskar att vakna upp på helgen helt oberoende av någon klocka, att få sova ut hur länge jag vill och vet att det är helg. Känslan är obeskrivlig och helt sjukt underbar! Jag startade min helg morgon men den vanliga smoothien vi gör på helgerna, men efter det satte jag mig och kollade på Orange Is The New Black för första gången, som att det inte räckte med alla andra tv-serier jag kollar på, och jag måste säga att jag gillar den. Kommer krävas några fler avsnitt för att jag ska fastna men hittills är allt bara positivt :)
Efter några avsnitt av den, några podcast avsnitt samt en lång dusch kom Tilda, Lucas och Jonte hit. Satt nere i mitt rum och pratade i några timmar innan även Erik kom hit. Var bara här lite kort då innan vi gick hem till honom dit även Oliver kom. Satt och pratade i ett par timmar där innan vi gick iväg till Palmyra som är ett av Sveriges bästa kebabställen. Var kö ut på vägen när vi kom dit men gick väldigt mycket snabbare än jag trott för oss att få vår mat men så fort vi fått våra påsar gick vi direkt hem till Erik igen och hade värsta myskvällen där. Blev mycket skratt, musik och deep talk och avslutade sedan kvällen som vanligt med en film. Blev We're the Millers och jag skrattade lika mycket den här gången som första gången jag såg den typ så har ni inte sett den ännu se till att göra det verkligen.
Puss och Kram! ♥
 Solnedgång på väg till kebaben
 Bilder från middagen :)
♡Sara♡
Skrivet: 2015-09-28,  kl. 21:01:40 Blogg:  http://www.baakochmaat.se

Älskar den känslan med att bara få sova hur länge man vill, dock kan jag aldrig göra det längre med en 15 månaders dotter ;)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design