Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mängder av regn

Skrivet:    ·  Allmänt
Men alltså mängden regn som fallit ner över Stockholm sedan igår kväll är sinnessjuk. Igår när vi åkte hem från bion såg jag hur hela himlen lystes upp av ett vitt sken men då vi var rätt hypade och trötta allihopa trodde jag att jag hade sett i syne och reflekterade inte så mycket över det. Ända tills vi klivit av tunnelbanan och jag, Tilda och Lucas var på väg hem för då lyste himlen upp igen, säkert åtta gånger och det var massiva ljus från torrblixtar.
Höll på så i säkert en halvtimme och blixtrade utan regn, och de hade troligtvis hållit på ett tag innan dess också, innan himlen typ öppnade sig och regnet Ö S T E ner. Imorse när jag vaknade regnade det fortfarande och det har hållit på så hela dagen. Jag har spenderat större delen av dagen inomhus men var iväg en snabb vända till Sickla med mamma och köpte två par jeans. När vi kom hem efter lite mindre än en timme där satte jag mig och kollade på en film. Blev den ny gjorda versionen av Annie med Quvenzhané Wallis i huvudrollen och den filmen var himla bra faktiskt. Stort tips verkligen.
Puss och Kram! ♥
 Enda bilden från idag är på mina och mammas smoothies
♡MALIN♡
Skrivet: 2015-09-06,  kl. 20:58:00 Blogg:  http://malinkirstine.se

Naked juice bar har så himla goda juicer!

Svar: Ja verkligen!
Tilda♥

♡Amanda Niclasson♡
Skrivet: 2015-09-06,  kl. 22:03:11 Blogg:  http://femtiotrekvm.blogg.se/

Otroligt fin blogg och design du har!!

Svar: Nämen gud tack vad glad jag blir <3
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design