Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
 
 Den här låten är min favorit för tillfället just för att den är så jäkla stark. Lyssna noga på texten och kolla på musikvideon första gången, jag grät kan jag ärligt säga och budskapet i låten är så sjukt viktig!!!!
 
 
 Asså Troye Sivan är så mycket babe att det är sjukt, hans nya album är perfektion rakt igenom verkligen!
 
 
 Lyssnat på den här låten ett tag nu men gillar den fortfarande, älskar Beyonce to much för att ogilla låten :)
 
 
 Demi Lovatos nya låt är power rakt igen, att starta dagen med den här låten ger mig så mycket energi verkligen. Beatet och texten ger en massa energi och som jag sa, power.
 
 
 Detta är en riktigt typisk Ellie Goulding låt, fast ändå inte, hur som helst så jag gillar den:) Även denna är en låt som ger mig massa energi, sjukt bra att dansa till verkligen.
 
Blev sex låtar den här veckan men kunde inte utesluta denna, har gillat Malcolm B sen han var med i X-factor så älskar när jag hittar låtar med honom. Detta är en av många jag verkligen gillar :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design