Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Och så var det måndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Och så var helgen över snabbare än lovligt som vanligt. Såg någon quote för ett tag sedan som var typ "between monday and friday it's way to many days, but  between friday and monday it's way to few" eller något sådant men den quoten stämmer så sjukt bra bara. Skolveckan är oändlig och helgen passerar innan man hinner reagera. Nu trivs ju jag i skolan så det är inte så himla hemskt att komma tillbaka det är bara det här med att gå upp på morgonen som är jobbigt för mig. Tycker att man borde ha vant sig efter tio år i skolan men nej, det har jag inte.
Hade ändå en rätt trevlig dag i skolan, blev chicken nuggets till lunch så bara det var anledning nog att vara glad. Sen gick det lite halvbra på eftermiddagen, vår musiklärare körde samma genomgång han gjorde förra veckan om musikkulturen under sextio talet men var väl bra att få lite repetition antar jag. Efter det hade vi dock beep test på gympan och det var där saker gick helt och hållet fel. Först och främst var jag så sjukt otaggad innan, sen hoppade jag av testet tidigare än jag borde, och efter testet fick några av mina vänner både astma attacker och blodsockerfall med mera så det var jätteobehagligt. Vi stannade kvar ett bra tag efter och såg till att hjälpa varandra och se till så de kunde andas ordentligt igen och stå upp utan att vara rädda att svimma. Riktigt jobbigt att se folk man bry sig om må så dåligt, man känner sig så liten då på något vis.
Puss och Kram! ♥
Bild från London i våras :)
♡Elin♡
Skrivet: 2015-09-21,  kl. 20:21:23 Blogg:  http://elinbjorkander.com

Åh, älskar London!

♡Jeanette♡
Skrivet: 2015-09-21,  kl. 20:57:42 Blogg:  http://nouw.com/jeanettekKoplik

Helgerna går verkligen alldeles för fort!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design